Προβάλεις την επιχείρησή σου σε υποψήφιους πελάτες τη στιγμή που ενεργά αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου στη Google.
Το Google Ads (πρώην Google AdWords) είναι ένας από τους αποδοτικότερους τρόπους διαφήμισης online, καθώς προβάλλει την εταιρεία μας την πιο κρίσιμη στιγμή: Τη στιγμή που ο καταναλωτής ψάχνει αυτό που παρέχουμε. Γι’ αυτό λέγεται στοχευμένη διαφήμιση.
Να προβάλλεις την επιχείρησή σου σε μεγάλο αριθμό χρηστών κατά την περιήγησή τους στο internet αυξάνοντας έτσι την αναγνωρισιμότητά της.
Να στοχεύεις κοινά καθώς εκείνα καταναλώνουν περιεχόμενο μέσω Google Search ή Discovery apps και έτσι να δημιουργήσεις εσύ τη ζήτηση για τα προϊόντα σου.
Να επαναστοχεύσεις επισκέπτες του websites σου που δεν έγιναν πελάτες σου, δίνοντάς σου μια δεύτερη ευκαιρία να τους κερδίσεις.
Η Google αξιολογεί τις διαφημίσεις και, με βάση τη βαθμολογία τους, τις παρουσιάζει με μία σειρά εμφάνισης (Ad positioning) στη σελίδα αποτελεσμάτων της.
Θα πρέπει να γνωρίζεις πως, πριν εμφανιστούν τα οποιαδήποτε αποτελέσματα στη σελίδα αποτελεσμάτων της Google, οι διαφημίσεις μπαίνουν σε μια μεταξύ τους δημοπρασία. Εκεί συγκρίνονται τα bid τους για τον συγκεκριμένο όρο αναζήτησης (keyword) που χρησιμοποίησε ο χρήστης κατά την αναζήτησή του (ουσιαστικά το bid είναι μια προσφορά στη δημοπρασία μεταξύ των διαφημιζόμενων στη Google).
Οι διαφημίσεις που κερδίζουν τη δημοπρασία καταλαμβάνουν τις διαθέσιμες διαφημιστικές θέσεις, αφού πρώτα υπολογιστεί η κατάταξη – αντίστοιχη θέση τους.
Εδώ η Google χρησιμοποιεί τη μεθοδολογία ‘’Ad Rank’’, η οποία καθορίζει με βάση κάποια κριτήρια (θα τα δούμε συνοπτικά παρακάτω) τη σειρά εμφάνισης των διαφημίσεων.
Στείλε μας τα στοιχεία σου παρακάτω:
Ζήτα να σε καλέσουμε