#SupportTickets

Προέκυψε κάτι τεχνικό και θέλεις να το δει κάποιος αρμόδιος; Στείλε το ticket σου παρακάτω.

Το Ticketing System του Pilas.Gr, αποτελεί ένα εργαλείο που θα λύσει τα χέρια του κάθε συνεργάτη και θα οργανώσει την επικοινωνία μας, με απώτερο σκοπό την όσο το δυνατόν ταχύτερη επίλυση πιθανών προβλημάτων. Σε αντίθεση με την απλή φόρμα επικοινωνίας της σελίδας μας, που αποτελεί το κύριο μέσο επικοινωνίας, το ticketing system, οργανώνει – προωθεί τα e-mails στα αντίστοιχα τμήματα, με βάση τη “φύση” του προβλήματος, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα άμεσης ανταπόκρισης από τους αρμοδίους. Κάθε ticket, λαμβάνει έναν μοναδικό αριθμό (id), το οποίο σας αποστέλλεται αυτόματα στο e-mail σας, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε άμεσα την πορεία του αιτήματός σας.

Φόρμα υποστήριξης (ticket)

Ευχαριστούμε!

Ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπός μας, θα σας καλέσει το συντομότερο.

Σε ενδιαφέρει;

Τέλεια! Που θα σε βρούμε;

Στείλε μας τα στοιχεία σου παρακάτω:

(Ενδιαφέρον για υπηρεσία: Υποστήριξη (Tickets))