Οι νέες τεχνολογίες έχουν καταστήσει το Social Media Marketing και την online επικοινωνία αναπόσπαστο κομμάτι της συνολικής επικοινωνιακής στρατηγικής που ακολουθεί μια εταιρεία στην προβολή της, στη προσέγγιση του target group που την ενδιαφέρει και στην επίτευξη των στόχων της.
Ο λόγος είναι τα ισχυρά πλεονεκτήματα που διαθέτει, όπως η δυνατότητα συγκεκριμένης στόχευσης του κοινού που ενδιαφέρει την κάθε εταιρεία, η δυνατότητα της ευρέως και γρήγορης διάδοσης των μηνυμάτων που θέλει να περάσει, αλλά και η δυνατότητα τροποποίησης μιας καμπάνιας όσο είναι ακόμα σε εξέλιξη.
Επωφεληθείτε από την τεχνογνωσία, τα εργαλεία και την εμπειρία της ομάδας του Pilas.Gr για να σχεδιάσετε μια συνολική online στρατηγική με ξεκάθαρη στόχευση και μετρήσιμα αποτελέσματα.
Το περιεχόμενο που δημοσιεύει μία επιχείρηση στα Social Media πρέπει να ακολουθεί και να εξυπηρετεί τη γενικότερη στρατηγική της εταιρείας στην online επικοινωνία της.
Σκοπός του περιεχομένου είναι να δίνει προστιθέμενη αξία, με στόχο τη μετατροπή των ακολούθων σε πελάτες και των πελατών σε πιστούς πελάτες.
Αυτό επιτυγχάνεται με πρωτότυπο και ελκυστικό περιεχόμενο το οποίο αφενός ενημερώνει για την εταιρεία και τα προϊόντα της και αφετέρου κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον των ακολούθων και ενεργοποιεί τη διάδραση μαζί τους, στοχεύοντας να αναδείξει την εταιρία ως την ειδική στον κλάδο της.