Πως να ΜΗΝ πάρεις followers στα social

Στο παρόν άρθρο, θα σου αποκαλύψουμε τους τρόπους με τους οποίους ΔΕΝ θα πρέπει να πάρεις followers στα social media. Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο μεγάλος αριθμός likes στο Facebook, οι πολλοί followers στο instagram και γενικότερα τα 4ψήφια – 5ψήφια νούμερα ακολούθων σε όλα τα γνωστά social media είναι κάτι που οι περισσότεροι αποζητούν. Είτε μιλάμε για επιχείρηση, είτε για κάποιο φυσικό πρόσωπό, η καθημερινή προσπάθεια για ανάπτυξη της παρουσίας μας στο διαδίκτυο, πολλές φορές μας κάνει να εφαρμόζουμε πρακτικές που σίγουρα θα φέρουν γρήγορα followers, αλλά το πιο πιθανό είναι να φέρουν ταυτόχρονα και προβλήματα.

 

Πάμε να δούμε 2 απο τους πιο γνωστούς τρόπους, για να ανεβάσεις ΑΜΕΣΑ τους followers σου αλλά ΔΕΝ πρέπει να εφαρμόζεις ή μπορούν έμμεσα να σου δημιουργήσουν προβλήματα.

  1.  Εκτέλεση διαγωνισμών – κληρώσεων – giveaways
    Με τη μέθοδο αυτή, το αποτέλεσμα είναι δεδομένο. Τόσο η αλληλεπίδραση με τη δημοσίευση του διαγωνισμού-giveaway, όσο και οι followers της σελίδας ή του επαγγελματικού προφίλ σας, θα εκτοξευτεί κατακόρυφα! Δίνοντας μερικές οδηγίες στους συμμετέχοντες, μπορείς να ξεκινήσεις άμεσα να μετράς νέα likes, νέους followers μα σίγουρα θα ξεκινήσεις να μετράς ανθρώπους που ΔΕΝ ενδιαφέρονται για τα προϊόντα τις υπηρεσίες σου. Τόσο το Facebook, όσο και το instagram, μέσω χρήσης αλγορίθμου, προβάλλουν το περιεχόμενό σου σε ένα πολύ μικρό μέρος του κοινού σου, το οποίο συνήθως αλληλεπιδρά περισσότερο ή έχει επιλέξει να ενημερώνεται για τις δημοσιεύσεις σου. Τι γίνεται όμως όταν για παράδειγμα φέρεις 5000 νέους ακόλουθους στο προφίλ σου μέσω του διαγωνισμού; Οι χρήστες σιγά – σιγά μπορεί να αποχωρούν, το περιεχόμενό σου ΔΕΝ θα προβάλλεται σε χρήστες που όντως ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σου και οι περισσότερες δημοσιεύσεις σου θα πηγαίνουν χαμένες. Συνεπώς, αυξάνεις ακόλουθους, μειώνεις πιθανότητες για πώληση.
  2. Αγορά followers – likes – shares
    Με δύο λέξεις, είναι “ό,τι χειρότερο”. Ψεύτικα προφίλ, συνήθως δεν είναι καν ελληνικά (ή εκεί που στοχεύεις τέλος πάντων), συνεπώς και το κοινό είναι “αδιάφορο”. ΚΑΜΙΑ δημοσίευση, κανένα προϊόν, καμία υπηρεσία, δεν θα προβληθεί σε “ποιοτικό κοινό”, συνεπώς δεν θα υπάρξει και η πώληση. Σίγουρα θα σου έχει τύχει να βλέπεις σελίδες με 15-20.000 ακόλουθους και οι δημοσιεύσεις να μην ξεπερνούν τα 100-150 likes. Μάντεψε τι μπορεί να φταίει… 🙂

 

Τι μπορείς να κάνεις όμως, για να ανεβάσεις τους ακόλουθους στο προφίλ ή τη σελίδα σου;

  1. Γνήσιο – ποιοτικό περιεχόμενο
    Η αντιγραφή, ποτέ δεν είχε σωστό αποτέλεσμα. Φωτογράφισε, σχεδίασε, κατέβασε ιδέες και γράψε κείμενα. Όσο πιο γνήσιο και “αυθόρμητο” περιεχόμενο, τόσο πιο πιθανό είναι να αποκτήσεις “πιστό κοινό”.
  2. Συνέπεια – συνέχεια
    Αυτός, είναι ο λόγος που πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν κάποια από τις υπηρεσίες μας για διαχείριση social media. Όταν έχεις να κάνεις με κόσμο, πρέπει να είσαι ειλικρινής και συνεπής σε όσα λες. Φτιάξε τον προγραμματισμό σου, δες τα analytics, επεξεργάσου τα αποτελέσματα και ξανά από την αρχή. Χτίζοντας ένα πλάνο δημοσιεύσεων με συνέπεια και συνέχεια, το αποτέλεσμά σου θα είναι καθημερινά και θετικότερο.
  3. Αλληλεπίδραση – επικοινωνία με το κοινό
    Όσο ασχολείσαι μαζί τους, θα ασχολούνται και εκείνοι. Αν τους αφήσεις, θα σε αφήσουν. Προσπάθησε να είσαι ταχύς, εξυπηρετικός και οργανωτικός. Απάντα σε όλα τα μηνύματα. Ασχολήσου με όλα τα σχόλια και ευχαρίστησε σε όλες τις θετικές κριτικές. Ευχαρίστησε τον άνθρωπο που θα σε βαθμολογήσει θετικά και ζήτα συγγνώμη σε αυτόν που είχε μία κακή εμπειρία. Άνθρωποι είμαστε και κάνουμε λάθη. Αν όμως είμαστε δίπλα στους συνεργάτες, φίλους, πελάτες μας, τότε η λύση θα βρεθεί. Ζήτα την άποψή τους. Δείξε τους πως η άποψή τους μετράει και διορθώνεσαι – εξελίσσεσαι γι’ αυτούς και χάρη σε αυτούς.

 

Η επιτυχία και η άνοδος στα Social Media, δεν θέλει κόπο. Θέλει ποιοτικό περιεχόμενο, ταχύτητα, αξιοπιστία και πρώτ’ απ’ όλα ποιοτικό προϊόν. Ό,τι κι αν πουλάς, ακόμα κι αν πουλάς “τον εαυτό σου”.

Σου άρεσε; Μοιράσου το!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Σχόλια δημοσίευσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας

Ευχαριστούμε!

Ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπός μας, θα σας καλέσει το συντομότερο.